Wrocław Fashion Outlet rozdaje karnety do Zieleniec Sport Arena. Sprawdź jak je zdobyć!

Wrocław Fashion Outlet rozdaje karnety do Zieleniec Sport Arena. Sprawdź jak je zdobyć!

Wrocław Fashion Outlet już po raz kolejny przygotował wyjątkową akcję z myślą o miłośnikach białego szaleństwa na stokach. Wystarczy między 5 a 14 stycznia dokonać zakupów na łączną kwotę minimum 900 złotych by odebrać voucher na darmowy, całodniowy karnet do Zieleniec Sport Arena – jednego z największych ośrodków narciarskich w Polsce. Na klientów centrum czeka 180 karnetów, które można będzie wykorzystać do końca sezonu narciarskiego 2022/2023. A to nie jedyne niespodzianki, jakie przewidziano dla odwiedzających Wrocław Fashion Outlet w najbliższym czasie. Właśnie ruszyła zimowa wyprzedaż podczas której obniżki cen sięgną nawet 80%.

Kolejna odsłona popularnej akcji Wrocław Fashion Outlet

Choć w tym roku ferie zimowe w województwie dolnośląskim rozpoczną się dopiero w drugiej połowie lutego, Wrocław Fashion Outlet już teraz przygotował wyjątkową niespodziankę dla fanów białego szaleństwa. 5 stycznia rusza kolejna odsłona cieszącej się ogromną popularnością akcji „Góra Karnetów do zdobycia”, w ramach której klienci centrum będą mogli zdobyć darmowe, całodniowe karnety do Zieleniec Sport Arena. To jeden z największych ośrodków narciarskich w Polsce, w którym na fanów sportów zimowych czekają 23 kilometry pięknie położonych i malowniczych tras, różnicowanych zarówno pod względem długości, jak i zaawansowania, oraz 31 wyciągów, w tym 7 kolei linowych.

Darmowe vouchery do Zieleńca czekają!

Aby otrzymać voucher na darmowy karnet wystarczy odwiedzić centrum i w trakcie jednego dnia zebrać maksymalnie 5 paragonów na łączną kwotę minimum 900 złotych, w tym dokonać zakupu w jednym z salonów z odzieżą outdoorową: 4F, Alpine Pro, Mountain Warehouse, Quiksilver, Salomon. Następnie należy dołączyć do programu lojalnościowego Wrocław Fashion Club i zgłosić się do punktu informacyjnego centrum. Liczba voucherów dostępnych każdego dnia jest limitowana, decyduje kolejność rejestracji zakupów. W soboty na klientów czekać będzie ich 30, w pozostałe dni tygodnia 20. Akcja potrwa od 5 do 14 stycznia – w sumie Wrocław Fashion Outlet planuje rozdać 180 voucherów, które można będzie wymienić na karnety do Zieleniec Sport Arena i wykorzystać do końca sezonu narciarskiego 2022/2023. W akcji uczestniczą wszystkie sklepy znajdujące się w centrum, w tym salony z odzieżą sportową, outdoorową i narciarską. Więcej informacji na temat akcji można znaleźć w regulaminie dostępnym na stronie Wrocław Fashion Outlet.

Wyjątkowe promocje przez cały styczeń

Możliwość zdobycia darmowych karnetów do Zieleńca tylko jeden z powodów, dla których warto w najbliższych dniach odwiedzić Wrocław Fashion Outlet. Do końca stycznia trwa wielka zimowa wyprzedaż, podczas której we wszystkich salonach działających na terenie centrum będą obowiązywały zniżki wynoszące nawet do 80% od cen podstawowych. To doskonała okazja, by przed rozpoczęciem szaleństwa na stokach skompletować odpowiedni strój sportowy, bieliznę termoaktywną, akcesoria czy sprzęt. To też świetny moment na zakup w atrakcyjnej cenie odzieży zimowej i sportowej, która sprawdzi się zarówno na co dzień, jak i podczas wycieczek za miasto czy wyjazdów na zbliżające się ferie. Warto przy tym pamiętać, że członkowie programu lojalnościowego Fashion Club za każdą transakcje dokonaną w sklepie należącym do programu odkładają na swoim koncie dodatkowe 5% wartości zakupów. Zaoszczędzoną kwotę można wykorzystać podczas kolejnych zakupów jako dodatkowy upust – maksymalnie do ¼ wysokości paragonu. Przystąpienie do programu zajmuje tylko chwilę – wystarczy zgłosić się do punktu informacyjnego lub pobrać na smartfona aplikację Wrocław Fashion Outlet.

Więcej na: www.wroclawfashionoutlet.com  

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Branża kosmetyczna

Global anti-aging
Z tego też powodu, tak prężnie rozwijały i nadal rozwijają się przeciwstarzeniowe, stosowane subdyscypliny nauki (np. nieformalne specjalności w medycynie i kosmetologii – medycyna przeciwstarzeniowa i kosmetologia przeciwstarzeniowa), które stawiają sobie podobny cel, jednak realizują go w odmienny sposób. Wysiłki kosmetologów oraz lekarzy medycyny estetycznej skierowane na walkę właśnie z tym procesem, skutkują coraz to nowszymi zabiegami przeciwstarzeniowymi.

Pomimo, iż określenia „medycyna anti-aging” czy „kosmetologia anti-aging” powszechnie funkcjonują od dawna, wydaje się, że jak dotychczas, nie były one w pełni rozumiane, wykorzystywane i nie oddawały wielokierunkowego działania tych subdyscyplin. Przez większość ludzi (zarówno usługodawców, jak i usługobiorców) kojarzone były wyłącznie z zabiegami estetycznymi, które za pomocą różnorodnych metod – odpowiednio medycznych i paramedycznych, pozwalają dłużej zachować zdrowy i młody wygląd. Mimo, że w zabiegach tych wykorzystuje się substancje oraz czynniki fizykalne, które z jednej strony stymulują procesy regeneracyjne i przez to „odmładzają” ciało, z drugiej neutralizują czynniki przyspieszające starzenie się organizmu, najczęściej nie działają one przyczynowo, zwalczają jedynie nieestetyczne objawy tego procesu. Należy jednak pamiętać, że anti-aging to także, a może przede wszystkim, prewencja, czyli zapobieganie procesowi starzenia w jedyny prawdziwie skuteczny sposób – za pomocą zmiany nawyków związanych ze stylem życia, unikania zagrożeń środowiskowych i odpowiedniej opieki zdrowotnej.

Od jakiegoś czasu gabinety medycyny estetycznej oraz gabinety kosmetologiczne zaczynają wykorzystywać swój potencjał, wynikający z wielokierunkowej znajomości funkcjonowania ludzkiego organizmu, do podejmowania działań prowadzących do polepszenia jakości życia klientów/pacjentów poprzez zapewnienie im zachowania estetyki ciała aż do późnej starości. Osiągają to właśnie dzięki wczesnej profilaktyce patologii skórnych związanych z wiekiem oraz pielęgnacji zdrowia przez zmianę nawyków już od młodego wieku. Dlatego też można mówić o pewnym trendzie w branży beauty, polegającym na nowym, szerszym podejściu do walki ze starzeniem, tzw. global anti-aging, czyli wprowadzaniu do terapii przeciwstarzeniowych elementów edukacji zdrowotnej i profilaktyki.

W praktyce oznacza to konsultacje nie ograniczające się jedynie do oceny klienta/pacjenta przed zabiegiem estetycznym, ale obejmujące także bardzo szczegółową ocenę dotychczasowych nawyków związanych ze stylem życia oraz określenie potencjału zdrowotnego danej osoby wraz ze zdiagnozowaniem zagrożeń i szans, które można odpowiednio wcześnie ograniczać lub rozwijać. Pakiety global anti-aging obejmują też konsultacje z innymi specjalistami, jak dietetyk, trener personalny czy psycholog.

Zgodnie z danymi przedstawionymi przez PMR, konsumenci wybierając kosmetyki, kierują się ich jakością (88%), zapachem (79%), ceną (77%) oraz naturalnością (55%). Cena już dawno przestała być dla klientów najważniejsza, kryterium znanej marki również traci na znaczeniu. Wiąże się to przede wszystkim z silnym w ostatnich latach rozwojem marek własnych. Aż dla 45% respondentów ważne jest, by kupowany kosmetyk był produktem polskim. Wysoka jakość krajowych produktów oraz zaufanie, jakim darzą je konsumenci pozwalają im coraz lepiej konkurować z zagranicznymi markami.

Wciąż najpopularniejszym miejscem zakupów kosmetyków w naszym kraju są drogerie (79%). W tych punktach częściej dokonują zakupów kobiety (86%) niż mężczyźni (67%). Blisko 25% konsumentów dokonuje z kolei zakupu kosmetyków w hipermarketach, a dyskonty wybiera 14% osób.

W najbliższych latach powinno dojść do dalszego wzrostu znaczenia dyskontów, przede wszystkim z racji ich ekspansji, poszerzonej oferty kosmetycznej oraz rosnącego zaufania społeczeństwa do marek własnych. Z kolei hipermarkety, aby zaradzić spadkom sprzedaży kosmetyków, będą najpewniej przebudowywać swoje działy kosmetyczne, próbując upodobnić je do drogerii.

Wartość polskiego rynku kosmetycznego w 2016 r. wyniosła 16 mld zł1. Oznacza to, że Polska jest szóstym rynkiem na kontynencie, ustępując tylko największym europejskim gospodarkom, m.in. Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii. Polski rynek osiągnął taki poziom dzięki stałemu rozwojowi w ciągu ostatnich 15 lat (WYKRES 2). Realny skumulowany wzrost rynku w tym okresie to 32 proc., czyli średnio 2 proc. rocznie. Natomiast nominalny skumulowany wzrost rynku wyniósł w tym okresie aż 78 proc. – wartość rynku w cenach bieżących od 2002 do 2016 r. urosła z 9,0 do 16 mld.

Skok branży jest imponujący, szczególnie w porównaniu z sytuacją w innych państwach europejskich. Spośród szóstki największych europejskich rynków kosmetycznych Polska w ujęciu realnym (w cenach stałych) rosła najszybciej. To tym bardziej istotne, że inne duże rynki jak np. francuski i włoski nie tylko nie odnotowały wzrostów, ale wręcz się skurczyły (odpowiednio o 0,19 proc. i 1,09 proc.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *