Wrocław Fashion Outlet już po raz kolejny przygotował wyjątkową akcję z myślą o miłośnikach białego szaleństwa na stokach. Wystarczy między 5 a 14 stycznia dokonać zakupów na łączną kwotę minimum 900 złotych by odebrać voucher na darmowy, całodniowy karnet do Zieleniec Sport Arena – jednego z największych ośrodków narciarskich w Polsce. Na klientów centrum czeka 180 karnetów, które można będzie wykorzystać do końca sezonu narciarskiego 2022/2023. A to nie jedyne niespodzianki, jakie przewidziano dla odwiedzających Wrocław Fashion Outlet w najbliższym czasie. Właśnie ruszyła zimowa wyprzedaż podczas której obniżki cen sięgną nawet 80%.

Kolejna odsłona popularnej akcji Wrocław Fashion Outlet

Choć w tym roku ferie zimowe w województwie dolnośląskim rozpoczną się dopiero w drugiej połowie lutego, Wrocław Fashion Outlet już teraz przygotował wyjątkową niespodziankę dla fanów białego szaleństwa. 5 stycznia rusza kolejna odsłona cieszącej się ogromną popularnością akcji „Góra Karnetów do zdobycia”, w ramach której klienci centrum będą mogli zdobyć darmowe, całodniowe karnety do Zieleniec Sport Arena. To jeden z największych ośrodków narciarskich w Polsce, w którym na fanów sportów zimowych czekają 23 kilometry pięknie położonych i malowniczych tras, różnicowanych zarówno pod względem długości, jak i zaawansowania, oraz 31 wyciągów, w tym 7 kolei linowych.

Darmowe vouchery do Zieleńca czekają!

Aby otrzymać voucher na darmowy karnet wystarczy odwiedzić centrum i w trakcie jednego dnia zebrać maksymalnie 5 paragonów na łączną kwotę minimum 900 złotych, w tym dokonać zakupu w jednym z salonów z odzieżą outdoorową: 4F, Alpine Pro, Mountain Warehouse, Quiksilver, Salomon. Następnie należy dołączyć do programu lojalnościowego Wrocław Fashion Club i zgłosić się do punktu informacyjnego centrum. Liczba voucherów dostępnych każdego dnia jest limitowana, decyduje kolejność rejestracji zakupów. W soboty na klientów czekać będzie ich 30, w pozostałe dni tygodnia 20. Akcja potrwa od 5 do 14 stycznia – w sumie Wrocław Fashion Outlet planuje rozdać 180 voucherów, które można będzie wymienić na karnety do Zieleniec Sport Arena i wykorzystać do końca sezonu narciarskiego 2022/2023. W akcji uczestniczą wszystkie sklepy znajdujące się w centrum, w tym salony z odzieżą sportową, outdoorową i narciarską. Więcej informacji na temat akcji można znaleźć w regulaminie dostępnym na stronie Wrocław Fashion Outlet.

Wyjątkowe promocje przez cały styczeń

Możliwość zdobycia darmowych karnetów do Zieleńca tylko jeden z powodów, dla których warto w najbliższych dniach odwiedzić Wrocław Fashion Outlet. Do końca stycznia trwa wielka zimowa wyprzedaż, podczas której we wszystkich salonach działających na terenie centrum będą obowiązywały zniżki wynoszące nawet do 80% od cen podstawowych. To doskonała okazja, by przed rozpoczęciem szaleństwa na stokach skompletować odpowiedni strój sportowy, bieliznę termoaktywną, akcesoria czy sprzęt. To też świetny moment na zakup w atrakcyjnej cenie odzieży zimowej i sportowej, która sprawdzi się zarówno na co dzień, jak i podczas wycieczek za miasto czy wyjazdów na zbliżające się ferie. Warto przy tym pamiętać, że członkowie programu lojalnościowego Fashion Club za każdą transakcje dokonaną w sklepie należącym do programu odkładają na swoim koncie dodatkowe 5% wartości zakupów. Zaoszczędzoną kwotę można wykorzystać podczas kolejnych zakupów jako dodatkowy upust – maksymalnie do ¼ wysokości paragonu. Przystąpienie do programu zajmuje tylko chwilę – wystarczy zgłosić się do punktu informacyjnego lub pobrać na smartfona aplikację Wrocław Fashion Outlet.

Więcej na: www.wroclawfashionoutlet.com  

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Branża kosmetyczna

Medical beauty
Cześć usługobiorców branży beauty ze względu na swoje możliwości, oczekiwania czy po prostu wskazania, wynikające z potrzeb skóry, rezygnuje z długoterminowych kosmetologicznych terapii pielęgnacyjnych i przeciwstarzeniowych na rzecz procedur inwazyjnych, medycznych (medical beauty) – choć obarczonych większym ryzykiem powikłań – dających szybkie i trwałe efekty. Zabiegi te są udoskonalane i coraz bardziej dostępne dla odbiorców rynku beauty.

Drugim odłamem tego trendu jest medykalizacja kosmetologicznej części branżyktóra postępuje od kilku lat, powodując, że zabiegi przebiegające z przerwaniem ciągłości naskórka, o większej inwazyjności (ingerencji w tkankę) niż te tradycyjne, wykonywane są przez nie-lekarzy (np. karboksyterapia, mezoterapia mikroigłowa, zabiegi laserowe). Z powodu braku jednoznacznych regulacji prawnych, co do zakresu kompetencji poszczególnych grup zawodowych związanych z upiększaniem ciała i mimo trwającej na ten temat dyskusji w szeroko pojętej branży beauty, trend ten w estetologii kosmetologicznej rozwija się bardzo dynamicznie.

Wartość polskiego rynku kosmetycznego w 2016 r. wyniosła 16 mld zł1. Oznacza to, że Polska jest szóstym rynkiem na kontynencie, ustępując tylko największym europejskim gospodarkom, m.in. Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii. Polski rynek osiągnął taki poziom dzięki stałemu rozwojowi w ciągu ostatnich 15 lat (WYKRES 2). Realny skumulowany wzrost rynku w tym okresie to 32 proc., czyli średnio 2 proc. rocznie. Natomiast nominalny skumulowany wzrost rynku wyniósł w tym okresie aż 78 proc. – wartość rynku w cenach bieżących od 2002 do 2016 r. urosła z 9,0 do 16 mld.

Skok branży jest imponujący, szczególnie w porównaniu z sytuacją w innych państwach europejskich. Spośród szóstki największych europejskich rynków kosmetycznych Polska w ujęciu realnym (w cenach stałych) rosła najszybciej. To tym bardziej istotne, że inne duże rynki jak np. francuski i włoski nie tylko nie odnotowały wzrostów, ale wręcz się skurczyły (odpowiednio o 0,19 proc. i 1,09 proc.).

Polski rynek kosmetyczny to około 400 podmiotów – dużych firm międzynarodowych, dużych polskich graczy oraz średnich, małych i mikroprzedsiębiorstw. Taka struktura zapewnia niezbędną różnorodność branży i stanowi o jej silnych podstawach.

Wartość polskiego rynku kosmetycznego w 2016 r. wyniosła 16 mld zł. Dzięki działalności przemysłu kosmetycznego polska gospodarka wytworzyła ponad 7 mld zł wartości dodanej, zapewniając miejsca pracy dla 43 tys. osób.

Polska jest szóstym rynkiem kosmetyków w Europie i rośnie najszybciej z liderów, stale powiększając też
nadwyżkę w handlu międzynarodowym. W najbliższych latach polska gospodarka powinna nadal się rozwijać, a wraz z nią branża kosmetyczna. Równocześnie rosła będzie zamożność społeczeństwa, co w konsekwencji oznacza wzrost popytu na produkty kosmetyczne. Zmieniać się będzie też struktura tego popytu – wzrośnie sprzedaż droższych wyrobów. Z kolei konsekwencją zachodzących w Polsce zmian demograficznych będzie wzrost zapotrzebowania na produkty przeznaczone dla osób starszych. Takie impulsy na rynku krajowym zmieniać będą produkcję, a co za tym idzie – eksport.

Kontynuowany będzie trend migracji polskich producentów z rynków tanich na rozwinięte, dojrzałe rynki
o wysokiej marży. Kierunek rosyjski czy ukraiński będą tracić znaczenie na rzecz np. rynku belgijskiego.
Sukcesywnie wyczerpywać się będzie przewaga konkurencyjna branży kosmetycznej w Polsce opierająca się na niskich kosztach. Wzrost wynagrodzeń i kurcząca się liczba dostępnych pracowników wymuszą znalezienie innych przewag, m.in. poprzez zwiększenie inwestycji w badania i rozwój.

Kadry sektora należą do najlepszych w Europie. Jedynym zagrożeniem jest starzejące się społeczeństwo,
które może ograniczyć dopływ liczby pracowników wymaganej do zaspokojenia rosnących potrzeb branży.

Kosmetyki to jedna z intensywniej regulowanych branż na poziomie Unii Europejskiej. Zharmonizowane
przepisy ułatwiają konkurencję, ale ich częste zmiany wymagają znaczącego wysiłku w dostosowanie, drenując kapitał na inwestycje rozwojowe.

Awangarda

Awangarda to termin używany w kontekście sztuki, literatury, muzyki i innych dziedzin artystycznych, aby opisać eksperymentalne, nowatorskie i często rewolucyjne podejście do tworzenia dzieł. Ruchy awangardowe często pojawiły się w odpowiedzi na zmieniające się społeczne, polityczne i technologiczne realia, a ich celem było przełamywanie tradycji i konwencji, poszukiwanie nowych form wyrazu oraz wprowadzanie innowacyjnych idei.

Termin „awangarda” jest szerokim pojęciem i obejmuje wiele różnorodnych ruchów artystycznych, które pojawiły się w różnych okresach i miejscach. Kilka przykładów ruchów awangardowych to:

Futuryzm: Ruch futurystyczny pojawił się we Włoszech pod koniec XIX i na początku XX wieku, koncentrując się na glorifikacji nowoczesności, technologii i energii. Futuryści dążyli do przełamywania konwencji w malarstwie, literaturze i sztukach performatywnych.

Kubizm: Ten ruch artystyczny rozwijał się w sztuce w pierwszej połowie XX wieku, zwłaszcza za sprawą pionierów takich jak Pablo Picasso i Georges Braque. Charakteryzował się fragmentacją obrazów, które były przedstawiane za pomocą form geometrycznych.

Dadaizm: Powstały w czasie I wojny światowej, dadaizm był ruchem artystycznym, który sprzeciwiał się konwencjom i normom społecznym. Jego przedstawiciele, tacy jak Marcel Duchamp, stosowali ironię i absurd, aby wyrazić swoje poglądy na ówczesne społeczeństwo.

Surrealizm: Powstały w latach 20. XX wieku, surrealizm koncentrował się na eksploracji nieświadomości i podświadomości. Malarze surrealistyczni, tacy jak Salvador Dalí, tworzyli obrazy zdeformowanych, onirycznych scen.

Abstrakcjonizm: Ruch ten, rozwijający się w XX wieku, skupiał się na rezygnacji z przedstawiania przedmiotów w sposób realistyczny. Abstrakcjonizm eksplorował formy, kolory i linie, dążąc do wyrażenia emocji i idei abstrakcyjnych.

Awangarda była często związana z radykalnymi zmianami społecznymi, politycznymi i technologicznymi. Jej wpływ na sztukę i kulturę jest trudny do przecenienia, ponieważ ruchy awangardowe otworzyły nowe możliwości dla artystów i przyczyniły się do ewolucji sztuki na przestrzeni wieków.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *