Wrocław Fashion Outlet już po raz kolejny przygotował wyjątkową akcję z myślą o miłośnikach białego szaleństwa na stokach. Wystarczy między 5 a 14 stycznia dokonać zakupów na łączną kwotę minimum 900 złotych by odebrać voucher na darmowy, całodniowy karnet do Zieleniec Sport Arena – jednego z największych ośrodków narciarskich w Polsce. Na klientów centrum czeka 180 karnetów, które można będzie wykorzystać do końca sezonu narciarskiego 2022/2023. A to nie jedyne niespodzianki, jakie przewidziano dla odwiedzających Wrocław Fashion Outlet w najbliższym czasie. Właśnie ruszyła zimowa wyprzedaż podczas której obniżki cen sięgną nawet 80%.

Kolejna odsłona popularnej akcji Wrocław Fashion Outlet

Choć w tym roku ferie zimowe w województwie dolnośląskim rozpoczną się dopiero w drugiej połowie lutego, Wrocław Fashion Outlet już teraz przygotował wyjątkową niespodziankę dla fanów białego szaleństwa. 5 stycznia rusza kolejna odsłona cieszącej się ogromną popularnością akcji „Góra Karnetów do zdobycia”, w ramach której klienci centrum będą mogli zdobyć darmowe, całodniowe karnety do Zieleniec Sport Arena. To jeden z największych ośrodków narciarskich w Polsce, w którym na fanów sportów zimowych czekają 23 kilometry pięknie położonych i malowniczych tras, różnicowanych zarówno pod względem długości, jak i zaawansowania, oraz 31 wyciągów, w tym 7 kolei linowych.

Darmowe vouchery do Zieleńca czekają!

Aby otrzymać voucher na darmowy karnet wystarczy odwiedzić centrum i w trakcie jednego dnia zebrać maksymalnie 5 paragonów na łączną kwotę minimum 900 złotych, w tym dokonać zakupu w jednym z salonów z odzieżą outdoorową: 4F, Alpine Pro, Mountain Warehouse, Quiksilver, Salomon. Następnie należy dołączyć do programu lojalnościowego Wrocław Fashion Club i zgłosić się do punktu informacyjnego centrum. Liczba voucherów dostępnych każdego dnia jest limitowana, decyduje kolejność rejestracji zakupów. W soboty na klientów czekać będzie ich 30, w pozostałe dni tygodnia 20. Akcja potrwa od 5 do 14 stycznia – w sumie Wrocław Fashion Outlet planuje rozdać 180 voucherów, które można będzie wymienić na karnety do Zieleniec Sport Arena i wykorzystać do końca sezonu narciarskiego 2022/2023. W akcji uczestniczą wszystkie sklepy znajdujące się w centrum, w tym salony z odzieżą sportową, outdoorową i narciarską. Więcej informacji na temat akcji można znaleźć w regulaminie dostępnym na stronie Wrocław Fashion Outlet.

Wyjątkowe promocje przez cały styczeń

Możliwość zdobycia darmowych karnetów do Zieleńca tylko jeden z powodów, dla których warto w najbliższych dniach odwiedzić Wrocław Fashion Outlet. Do końca stycznia trwa wielka zimowa wyprzedaż, podczas której we wszystkich salonach działających na terenie centrum będą obowiązywały zniżki wynoszące nawet do 80% od cen podstawowych. To doskonała okazja, by przed rozpoczęciem szaleństwa na stokach skompletować odpowiedni strój sportowy, bieliznę termoaktywną, akcesoria czy sprzęt. To też świetny moment na zakup w atrakcyjnej cenie odzieży zimowej i sportowej, która sprawdzi się zarówno na co dzień, jak i podczas wycieczek za miasto czy wyjazdów na zbliżające się ferie. Warto przy tym pamiętać, że członkowie programu lojalnościowego Fashion Club za każdą transakcje dokonaną w sklepie należącym do programu odkładają na swoim koncie dodatkowe 5% wartości zakupów. Zaoszczędzoną kwotę można wykorzystać podczas kolejnych zakupów jako dodatkowy upust – maksymalnie do ¼ wysokości paragonu. Przystąpienie do programu zajmuje tylko chwilę – wystarczy zgłosić się do punktu informacyjnego lub pobrać na smartfona aplikację Wrocław Fashion Outlet.

Więcej na: www.wroclawfashionoutlet.com  

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Branża kosmetyczna

Polski przemysł kosmetyczny stoi obecnie przed szansą dalszej, globalnej ekspansji.

Szczególnie obiecujące są rynki krajów Bliskiego Wschodu i państw azjatyckich. Jeśli chodzi o liczbę certyfikatów eksportowych umożliwiających wejście na nowy rynek, wystawianych przez Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, w 2016 r. pierwszą dziesiątkę otwierały dwa kraje azjatyckie – Wietnam i Korea Południowa. Na liście znalazły się też inne szybko rosnące rynki, jak Kuwejt, Maroko czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Podobnie jak w przypadku wielu innych produktów na szczególną uwagę eksporterów, zasługują Chiny. Według raportu Polityki Insight to właśnie ten kraj jest liderem wzrostu rynku kosmetyków w Azji ze względu na wzrost gospodarki i rozwijającą się klasę średnią, będącą naturalnym konsumentem produktów z tego sektora.

Wraz z nasycaniem się rynku europejskiego w kolejnych latach to właśnie takie rynki jak Chiny będą najistotniejszymi trampolinami wzrostu dla polskich producentów działających globalnie. Z drugiej
strony, pomimo nasycenia, udział polskiego eksportu do krajów europejskich wciąż rośnie – nie można więc ich ignorować. Firmy z Polski są w stanie powiększać sprzedaż w Unii, co jest mierzalnym przejawem coraz większej atrakcyjności polskich kosmetyków w oczach wymagających europejskich konsumentów.

Przesunięcie akcentów w polskim eksporcie ze Wschodu na Zachód, z krajów takich, jak Rosja czy Ukraina w stronę rozwiniętych państw Europy Zachodniej (Wielkiej Brytanii, Francji i Niemiec), świadczy o tym, że polski przemysł kosmetyczny szybko się uczy. Firmy z Polski są w stanie oferować konkurencyjne produkty nie tylko na stosunkowo łatwych rynkach, ale też tam, gdzie konkurencja jest niezwykle zacięta.

Dbanie o urodę to ważny aspekt życia codziennego. Zwykło się uważać, że szczególnie zainteresowane są nim kobiety, ale mniejszościowa dotychczas grupa męska dynamicznie rośnie, bo mężczyźni też lubią o siebie dbać. Atrakcyjny wygląd sprzyja dobremu samopoczuciu, a także przykuwa uwagę otoczenia. Z zalet zabiegów pielęgnacyjnych zdaje sobie sprawę coraz więcej ludzi, a rosnący dobrobyt społeczeństwa pozwala na korzystanie z usług profesjonalnych salonów w coraz większym stopniu.

Za te „urodowe cuda” odpowiadają utalentowane kosmetyczki. Jest to zawód oferujący obiecujące perspektywy na przyszłość i możliwość ciągłego rozwoju.

Praca na etacie w salonie kosmetycznym to pensja od 1700 zł do 2700 zł netto. Podane widełki są przeciętne, co oznacza, że skrajne przypadki mogą zarabiać mniej lub więcej, niż pokazuje to podany przedział. Różnice w zarobkach wynikają z lokalizacji danego salonu. Większe miasta oferują wyższe pensje w stosunku do mniejszych miejscowości, gdzie zainteresowanie usługami jest mniejsze. Do tego dochodzą nabyte kompetencje oraz ich potwierdzenia – zyskasz na wartości, jeśli specjalizujesz się w kilku zabiegach, a dodatkowo posiadasz dyplomy i certyfikaty zdobyte na szkoleniach i kursach. Jeśli jednak Twoje zaangażowanie w pracę zaowocuje własną działalnością, to możesz liczyć na zyski rzędu 3500 zł – 5000 zł. Zarobki kosmetyczki pracującej na własną rękę uzależnione są od oferowanych cen usług, popularności wśród klientów, posiadanych umiejętności oraz ponoszonych w związku z działalnością kosztów.

Polski przemysł kosmetyczny stoi obecnie przed szansą dalszej, globalnej ekspansji.

Szczególnie obiecujące są rynki krajów Bliskiego Wschodu i państw azjatyckich. Jeśli chodzi o liczbę certyfikatów eksportowych umożliwiających wejście na nowy rynek, wystawianych przez Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, w 2016 r. pierwszą dziesiątkę otwierały dwa kraje azjatyckie – Wietnam i Korea Południowa. Na liście znalazły się też inne szybko rosnące rynki, jak Kuwejt, Maroko czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Podobnie jak w przypadku wielu innych produktów na szczególną uwagę eksporterów, zasługują Chiny. Według raportu Polityki Insight to właśnie ten kraj jest liderem wzrostu rynku kosmetyków w Azji ze względu na wzrost gospodarki i rozwijającą się klasę średnią, będącą naturalnym konsumentem produktów z tego sektora.

Wraz z nasycaniem się rynku europejskiego w kolejnych latach to właśnie takie rynki jak Chiny będą najistotniejszymi trampolinami wzrostu dla polskich producentów działających globalnie. Z drugiej
strony, pomimo nasycenia, udział polskiego eksportu do krajów europejskich wciąż rośnie – nie można więc ich ignorować. Firmy z Polski są w stanie powiększać sprzedaż w Unii, co jest mierzalnym przejawem coraz większej atrakcyjności polskich kosmetyków w oczach wymagających europejskich konsumentów.

Przesunięcie akcentów w polskim eksporcie ze Wschodu na Zachód, z krajów takich, jak Rosja czy Ukraina w stronę rozwiniętych państw Europy Zachodniej (Wielkiej Brytanii, Francji i Niemiec), świadczy o tym, że polski przemysł kosmetyczny szybko się uczy. Firmy z Polski są w stanie oferować konkurencyjne produkty nie tylko na stosunkowo łatwych rynkach, ale też tam, gdzie konkurencja jest niezwykle zacięta.

Awangarda

Awangarda to termin używany w kontekście sztuki, literatury, muzyki i innych dziedzin artystycznych, aby opisać eksperymentalne, nowatorskie i często rewolucyjne podejście do tworzenia dzieł. Ruchy awangardowe często pojawiły się w odpowiedzi na zmieniające się społeczne, polityczne i technologiczne realia, a ich celem było przełamywanie tradycji i konwencji, poszukiwanie nowych form wyrazu oraz wprowadzanie innowacyjnych idei.

Termin „awangarda” jest szerokim pojęciem i obejmuje wiele różnorodnych ruchów artystycznych, które pojawiły się w różnych okresach i miejscach. Kilka przykładów ruchów awangardowych to:

Futuryzm: Ruch futurystyczny pojawił się we Włoszech pod koniec XIX i na początku XX wieku, koncentrując się na glorifikacji nowoczesności, technologii i energii. Futuryści dążyli do przełamywania konwencji w malarstwie, literaturze i sztukach performatywnych.

Kubizm: Ten ruch artystyczny rozwijał się w sztuce w pierwszej połowie XX wieku, zwłaszcza za sprawą pionierów takich jak Pablo Picasso i Georges Braque. Charakteryzował się fragmentacją obrazów, które były przedstawiane za pomocą form geometrycznych.

Dadaizm: Powstały w czasie I wojny światowej, dadaizm był ruchem artystycznym, który sprzeciwiał się konwencjom i normom społecznym. Jego przedstawiciele, tacy jak Marcel Duchamp, stosowali ironię i absurd, aby wyrazić swoje poglądy na ówczesne społeczeństwo.

Surrealizm: Powstały w latach 20. XX wieku, surrealizm koncentrował się na eksploracji nieświadomości i podświadomości. Malarze surrealistyczni, tacy jak Salvador Dalí, tworzyli obrazy zdeformowanych, onirycznych scen.

Abstrakcjonizm: Ruch ten, rozwijający się w XX wieku, skupiał się na rezygnacji z przedstawiania przedmiotów w sposób realistyczny. Abstrakcjonizm eksplorował formy, kolory i linie, dążąc do wyrażenia emocji i idei abstrakcyjnych.

Awangarda była często związana z radykalnymi zmianami społecznymi, politycznymi i technologicznymi. Jej wpływ na sztukę i kulturę jest trudny do przecenienia, ponieważ ruchy awangardowe otworzyły nowe możliwości dla artystów i przyczyniły się do ewolucji sztuki na przestrzeni wieków.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *