23. Międzynarodowy Festiwal Filmowy mBank Nowe Horyzonty wystartował – tegoroczna edycja stacjonarna będzie trwała do 30 lipca i  tradycyjnie odbędzie się we Wrocławiu. W tym roku po raz kolejny, w ramach działań partnerskich, Wrocław Fashion Outlet organizuje konkurs na najciekawszą stylizację uczestników festiwalu. Laureat, który zostanie wyłoniony w wyniku głosowania przeprowadzonego na profilu centrum na Facebooku,  otrzyma wyjątkową nagrodę.

Miłośnicy kina i mody, czyli stylowi festiwalowicze

Wrocław Fashion Outlet od wielu lat jest partnerem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty. W tym roku w ramach rozgrzewki przed wydarzeniem jedyne modowe centrum outletowe premium w regionie zorganizowało aż cztery bezpłatne pokazy filmowe, którym towarzyszyły dodatkowe atrakcje: muzyka na żywo, konkursy z nagrodami i foodtrucki. Podczas trwającego obecnie festiwalu, będącego prawdziwym świętem kina, centrum organizuje konkurs na najciekawszą stylizację uczestników wydarzenia. W ramach działań partnerskich przedstawiciele Wrocław Fashion Outlet wraz ze stylistką Kasią Skoczylas i fotografką Martą Filipczyk 23 lipca przemierzali przestrzeń festiwalową w poszukiwaniu uczestników, których stylizacje wzbudzą u nich największy zachwyt. Wybrańcy otrzymali upominki od Wrocław Fashion Outlet a ich wyjątkowe stylizacje zostały uwiecznione na zdjęciach. Część z nich zostanie opublikowana na facebookowym profilu centrum, gdzie następnie odbędzie się głosowanie na najciekawszą stylizację festiwalu. „Kino i moda oraz ich przenikanie się to fascynujący duet niekończących się wzajemnych inspiracji i wizualnych zachwytów. Świat filmu nieustannie wpływa na modowe trendy i gusta, wyznacza ikony stylu, a także inspiruje do eksperymentowania z ubiorem. Dlatego podczas wydarzenia wśród kinomanów szukaliśmy także miłośników mody. Nasi eksperci w przestrzeni festiwalowej nagrodzili aż 20 stylizacji, a następnie internauci poprzez głosowanie wyłonią głównego laureata konkursu”, wyjaśnia Katarzyna Warzecha, Marketing Director Wrocław Fashion Outlet.

Konkurs na najciekawszą stylizację festiwalu Nowe Horyzonty wystartuje 26 lipca i potrwa do 2 sierpnia. Aby oddać w nim swój głos wystarczy odwiedzić profil Wrocław Fashion Outlet na Facebooku, gdzie opublikowana zostanie galeria zdjęć prezentujących najciekawsze, najbardziej pomysłowe i wzbudzające zachwyt stylizacje zaprezentowane podczas tegorocznej edycji wydarzenia, i polubić zdjęcie swojego faworyta. Laureaci pierwszego, drugiego oraz trzeciego miejsca otrzymają wyjątkową nagrodę w postaci karty podarunkowej na zakupy we Wrocław Fashion Outlet o wartości kolejno 300, 200 oraz 100 zł.

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 267 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Branża kosmetyczna

Zgodnie z danymi przedstawionymi przez PMR, konsumenci wybierając kosmetyki, kierują się ich jakością (88%), zapachem (79%), ceną (77%) oraz naturalnością (55%). Cena już dawno przestała być dla klientów najważniejsza, kryterium znanej marki również traci na znaczeniu. Wiąże się to przede wszystkim z silnym w ostatnich latach rozwojem marek własnych. Aż dla 45% respondentów ważne jest, by kupowany kosmetyk był produktem polskim. Wysoka jakość krajowych produktów oraz zaufanie, jakim darzą je konsumenci pozwalają im coraz lepiej konkurować z zagranicznymi markami.

Wciąż najpopularniejszym miejscem zakupów kosmetyków w naszym kraju są drogerie (79%). W tych punktach częściej dokonują zakupów kobiety (86%) niż mężczyźni (67%). Blisko 25% konsumentów dokonuje z kolei zakupu kosmetyków w hipermarketach, a dyskonty wybiera 14% osób.

W najbliższych latach powinno dojść do dalszego wzrostu znaczenia dyskontów, przede wszystkim z racji ich ekspansji, poszerzonej oferty kosmetycznej oraz rosnącego zaufania społeczeństwa do marek własnych. Z kolei hipermarkety, aby zaradzić spadkom sprzedaży kosmetyków, będą najpewniej przebudowywać swoje działy kosmetyczne, próbując upodobnić je do drogerii.

Branża beauty rozumie, że stan zdrowia ma odzwierciedlenie w dynamice starzenia się i wyglądzie skóry, dlatego też, aby spowodować spowolnienie i bardziej łaskawe dla organizmu starzenie, należy podejmować działania anti-aging w odniesieniu do całego organizmu od momentu, kiedy proces ten rozpoczyna się, a nawet wcześniej – często mówi się, że zdrowe starzenia zaczyna się w dzieciństwie! Anti-aging to zatem pierwszy krok na drodze ku healthy aging – zdrowemu starzeniu się. Rozwój branży beauty zarówno w obszarze estetologii medycznej, jak i kosmetologii wskazuje, że kierunki rozwoju global anti-aging oraz healthy aging mogą znaleźć trwałe miejsce w programach terapeutycznych specjalistów estetologów.

Inwazyjność i technologia oraz ekologia i naturalność – różne drogi walki ze starzeniem
Aktualne trendy w branży beauty można rozpatrywać biorąc pod uwagę także inne kryterium – rodzaj metod i narzędzi używanych w terapiach przeciwstarzeniowych, pielęgnacyjnych i upiększających. Tu zauważyć można dwukierunkowy rozwój branży. Z jednej strony rozwija się estetologia naturalna, oparta o ekologiczne, organiczne składniki aktywne, masaż, hydro- , balneo- czy krioterapię, z drugiej w działaniach estetycznych sięga się po bardzo zaawansowane biotechnologicznie, aparaturowe oraz medycznie zabiegi.

W większości salonów kosmetycznych czeka na nas długa lista zabiegów, z których części nie jesteśmy w stanie rozszyfrować po nazwie, co właściwie będzie wykonywane na naszej skórze. Kto pyta nie błądzi, więc warto zapytać kosmetyczkę, co to za zabiegi i jakie dają rezultaty. Przy wielu z nich musimy jednak pamiętać o ewentualnych przeciwwskazaniach, które mogą wykluczyć nas z możliwości ich wykonania. Jednak spokojnie, nawet do zwykłego masażu twarzy można znaleźć wiele powikłań, jednak wiele z nich ma charakter czasowy i prędzej czy później zwykle możemy skorzystać z tego, co nas szczególnie zainteresowało.

W większości salonów kosmetycznych najczęściej wykonuje się henny brwi, manicure, pedicure czy depilację. O kwestii twarzy wiele osób zapomina lub decyduje się na jeden zabieg od czasu do czasu. Jednak jeśli chcemy wymiernych i co najważniejsze trwałych efektów, to zwykle niezbędna jest seria.

Jeśli chodzi o zabiegi na twarz to sięgamy po oczyszczanie manualne, peeling kawitacyjny, peelingi chemiczne - przede wszystkim zabiegi z wykorzystaniem kwasów, ale również wybierana jest mikrodermabrazja i mezoterapia igłowa. Każdy z tych zabiegów ma swoje wyjątkowe działanie, wskazania, przeciwwskazania, oraz odpowiednie zalecenia. Jeśli będziemy się do nich stosować z pewnością uzyskamy zadowalający efekt, a nasza skóra będzie promienna.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *