Nadchodząca jesień będzie pełna stylu!

Nadchodząca jesień będzie pełna stylu!

Tegoroczna jesień stoi w QUIOSQUE pod znakiem ponadczasowego stylu. Wyraziste kolory, wygodne, miękko opływające sylwetkę fasony, to kwintesencja kobiecego looku na nadchodzący sezon. Projektanci składają ukłon modelom, które stały się klasyką damskiej mody. Satynowe oversize’owe koszule, zwiewne sukienki, miękkie obszerne swetry noszone z plisowanymi spódnicami midi to elementy garderoby, które nieodmiennie kojarzą się z eleganckim kobiecym stylem. Tej jesieni nie zabraknie ich w kolekcji QUIOSQUE.

Najbliższe miesiące to przede wszystkim sukienki. W kolekcji pojawiają się kreacje na każdą okazję. Ponadczasowe fasony nabierają zupełnie nowego charakteru dzięki oryginalnym detalom i wyrazistym printom. Pojawiają się zawsze modne kwiatowe motywy i orientalne paisleye, nowością są zwierzęce motywy w odświeżonej formie. Zebra nadrukowana na delikatnym tiulu i panterka w miodowej tonacji wprowadzą do jesiennej garderoby odrobinę drapieżności. Szczególną uwagę warto zwrócić na biznesowe sukienki, które w tym sezonie zachwycają różnorodnością. Krata, bez której nie wyobrażamy sobie biurowej garderoby pojawia się w nowym wydaniu. Jej klasyczny charakter przełamuje kolorystyka oparta o modne camel, fiolet i kobalt oraz przemycone modne detale w krojach, m.in bufiaste rękawy czy oryginalne dekolty. Równie ciekawie prezentują się dzianinowe sukienki do biura. W tych wygodnych modelach stonowana kolorystyka; beż, czerń  szarosć, podkreśla szlachetna prostotę fasonów.

W propozycjach na jesienne okazje pojawiają się zwiewne wzorzyste sukienki midi np. kreacja z plisowanym dołem w groszki w camelowym odcieniu. Nie brakuje także klasycznych koronkowych i welurowych modeli. Te drugie zyskują nowy wymiar dzięki oryginalnym nadrukom i strukturalnym tłoczeniom. Projektanci QUIOSQUE nie zapomnieli także o wieczorowym looku. Sukienki na Andrzejki czy Sylwestra dzięki marszczeniom, łańcuszkom i połyskliwym tkaninom sprawią, że każda kobieta będzie wyglądała zjawiskowo.

Równie ważny w jesiennych propozycjach jest buisness look. Wyraziste propozycje do pracy, łączą w sobie modowy sznyt z ponadczasową elegancją. Mocnym punktem jest skórzany garnitur, jeden z najgorętszych trendów tego sezonu. Pojawia się również niezawodna krata, zarówno na biznesowych sukienkach, jak i marynarkach i spódnicach. Klasyczne fasony przełamują dodatki, ozdobne lamówki, paski i oryginalne elementy krojów.

W propozycjach na jesień nie mogło zabraknąć okryć wierzchnich. Ciepłe puchowe kurtki o pięknych metalicznych odcieniach i miękkie, swobodnie opływające sylwetkę płaszcze będą idealnym dopełnieniem kobiecych stylizacji na chłodne dni.

W kolekcji warto również zwrócić uwagę na nawiązujące do bieżących trendów sportowe akcenty w eleganckim wydaniu. Swetry i bluzki o kroju bluzy, sukienki z elastycznymi paskami i troczkami czy komfortowe dzianinowe looki to niektóre z nich. Stylowe jesienne propozycje od QUIOSQUE już niedługo pojawią się w sklepach i na quiosque.pl.

Quiosque

Branża kosmetyczna

Nutri beauty
Odpowiednio skomponowana dieta (zróżnicowana, bogata w warzywa, owoce i odpowiednie promocje białek, cukrów i tłuszczy) jest niezastąpiona dla prawidłowego rozwoju fizycznego, dobrego samopoczucia, oraz w utrzymaniu młodego, estetycznego wyglądu skóry. Niestety, często codzienny jadłospis przeciętnego człowieka odbiega od ideału i nie zaspokaja wszystkich potrzeb organizmu. Stosowanie odpowiednio dobranych suplementów diety (produktów, które są złożone z witamin, minerałów i innych substancji, traktowanych jako uzupełnienie normalnej żywności) pozwala na uzupełnienie ich braków, w sytuacjach zwiększonego zapotrzebowania i narażenia na stres oraz szkodliwego działania czynników środowiskowych.

Globalne podejście do starzenia powoduje, że estetolodzy coraz chętniej wspomagają procedury zabiegowe zaleceniami dotyczącymi diety, posługując się także suplementacją. Rynek nutrikosmetyków (suplementów diety) dynamicznie rozwija się od kilku lat, jednak, jak prognozują analitycy PMR, w latach 2017–2020 dynamika rynku suplementów diety w Polsce wzrośnie do około 8% rocznie. W przypadku skóry, włosów oraz paznokci włączenie nutrikosmetyków do diety ma na celu poprawienie ich kondycji, wspieranie procesów metabolicznych zachodzących w skórze oraz wzmocnienie jej odporności czy pomoc w przywróceniu odpowiedniego stopnia nawilżenia. Wśród najpopularniejszych składników wzmacniająco-regenerującym znajdziemy witaminy (C, A, E, H, grupa B, PP), składniki minerlane (Zn, Fe, Se, Ca), NNKT (omega-3), karotenoidy (likopen), flawonoidy (izoflawony sojowe), wyciągi roślinne np. ze skrzypu polnego czy pokrzywy, aminokwasy(L-cysteina czy L-metionina), drożdże, koenzym Q.

Polski rynek kosmetyczny to około 400 podmiotów – dużych firm międzynarodowych, dużych polskich graczy oraz średnich, małych i mikroprzedsiębiorstw. Taka struktura zapewnia niezbędną różnorodność branży i stanowi o jej silnych podstawach.

Wartość polskiego rynku kosmetycznego w 2016 r. wyniosła 16 mld zł. Dzięki działalności przemysłu kosmetycznego polska gospodarka wytworzyła ponad 7 mld zł wartości dodanej, zapewniając miejsca pracy dla 43 tys. osób.

Polska jest szóstym rynkiem kosmetyków w Europie i rośnie najszybciej z liderów, stale powiększając też
nadwyżkę w handlu międzynarodowym. W najbliższych latach polska gospodarka powinna nadal się rozwijać, a wraz z nią branża kosmetyczna. Równocześnie rosła będzie zamożność społeczeństwa, co w konsekwencji oznacza wzrost popytu na produkty kosmetyczne. Zmieniać się będzie też struktura tego popytu – wzrośnie sprzedaż droższych wyrobów. Z kolei konsekwencją zachodzących w Polsce zmian demograficznych będzie wzrost zapotrzebowania na produkty przeznaczone dla osób starszych. Takie impulsy na rynku krajowym zmieniać będą produkcję, a co za tym idzie – eksport.

Kontynuowany będzie trend migracji polskich producentów z rynków tanich na rozwinięte, dojrzałe rynki
o wysokiej marży. Kierunek rosyjski czy ukraiński będą tracić znaczenie na rzecz np. rynku belgijskiego.
Sukcesywnie wyczerpywać się będzie przewaga konkurencyjna branży kosmetycznej w Polsce opierająca się na niskich kosztach. Wzrost wynagrodzeń i kurcząca się liczba dostępnych pracowników wymuszą znalezienie innych przewag, m.in. poprzez zwiększenie inwestycji w badania i rozwój.

Kadry sektora należą do najlepszych w Europie. Jedynym zagrożeniem jest starzejące się społeczeństwo,
które może ograniczyć dopływ liczby pracowników wymaganej do zaspokojenia rosnących potrzeb branży.

Kosmetyki to jedna z intensywniej regulowanych branż na poziomie Unii Europejskiej. Zharmonizowane
przepisy ułatwiają konkurencję, ale ich częste zmiany wymagają znaczącego wysiłku w dostosowanie, drenując kapitał na inwestycje rozwojowe.

Global anti-aging oraz Healthy aging – nowe podejście do starzenia
Starzenie (aging), jest skomplikowanym, długotrwałym, dynamicznym i nieodwracalnym procesem związanym z upływem lat, zachodzącym w ludzkim organizmie, który ma wpływ na wiele aspektów ludzkiego życia, związanych z aktywnością fizyczną, mentalną i społeczną. Rozpoczyna się niepostrzeżenie po okresie dojrzewania, nasila z biegiem czasu i prowadzi do uszkodzenia wszystkich funkcji organizmu.

Mimo, że jest to proces fizjologiczny i dotyczący każdego z nas, współczesne pokolenia ludzi nie chcą pogodzić się ze zmianami związanymi ze starzeniem, zachodzącymi w ich organizmach. Z roku na rok na całym świecie rośnie liczba osób, dla których zachowanie atrakcyjnego wyglądu do późnej starości jest równie ważne, jak zachowanie aktywnego umysłu i dobrego zdrowia fizycznego. Mimo, iż starzenie to proces naturalny, już od dziesięcioleci zaznacza się tendencja, aby traktować go w kategoriach patologii („choroba starzenia”) wymagającej właściwej diagnostyki, profilaktyki i terapii.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *